Wah! Ketenangan Mendengar Alunan Zikir UNIC!



Ada masalah? Rungsing? Marah? Sedih? Penyelesaiannya ialah dengar alunan zikir. Bukan MAKAN.

Terutama sekali perempuan.. kalau stress menonggeng .. mesti pegi dapor, makan cokelat or anything yang boleh dikunyah. Macam den jugak le.. huhu!

Yura suke sangat mendengar alunan zikir Unic , Ustaz Asri.. memamng menenangkan..

Sejak kecil Yura memang dah dididik untuk dengar IKIM.fm .. jadi kalau sehari tak dengar.. maka terbitlah rasa kegelisahan. Moga perasaan tersebut tak hilang disebabkan maksiat yang sering ku lakukan.Ameen..

Antara zikir kesukaan Yura  ialah:




Jom kita lalui hari2 kita dengar zikir munajat dan alunan ayat Allah yang amatlah indah dan ada barakahnya.
Korang pulak suke zikir ape? tak salah rasenye berkongsi perkara mengenai MAKANAN ROHANI ini !

6 comments

  1. Bagus la dapatkan ketenangan ngan cara tu. Tak la makan secara berlebihan. Hehe.

    ReplyDelete
  2. btol2..dengar zikir tu bole dptkan ketenangan..

    ReplyDelete
  3. @ Liyaa Mf: betul2.. @Suara Hati: jom la zikir ngan kite ^_^

    ReplyDelete
  4. Asalamkm Yura.Salam kenal..wah bagus la suke dgar zikir.Sye pun mmg hari2 rajin gak zikir.Agar hati beh tenang.ikim.fm mmg bestt.

    ReplyDelete
  5. btol tu kalo dgr alunan zikir nie buat jiwa tenang....sesuai sgt kalo dgr mse tgk serabut,...

    be ur follower dear.:) keep in touch k...

    ReplyDelete

Awak mehla komen? satu komen pun jadilah :')