Genap 2 tahun tak minum susu Dutch Lady


Semenjak peristiwa Belanda buat character menghina Rasulullah s.a.w dengan kartun tu, Yura satu keluarga dah tak minum Dutch Lady.  Dutch itu sendiri maksdnye Belanda. Nak ignore mende lagi !



Semoga Allah melaknat perbuatan mereka ini. Maha suci Mu Ya Allah. Hamba mohon jauhkanlah kami dari perbuatan mereka yang terkutuk ini.
Alhamdulillah. Semoga nama Rasulullah terus terpelihara. Biar tak minum susu, daripada menyokong produk yang menghina mu , Ya Rasulullah.

p/s : Kat koperasi sekolah selalu jual, hmm ramai jugak yang beli.!

3 comments

  1. Astaghfirullahal'azim... Lieza pun nak BOIKOT! jahat betul diorang ni. >.<

    ReplyDelete
  2. Jom jom. Boikot barang Belanda.

    ReplyDelete
  3. huhu.. jarang juga beli..lepas ni akan beringat la.. ^^

    ReplyDelete

Awak mehla komen? satu komen pun jadilah :')