The Kemas Day.



Assalamualaikum, 
dan hai awak? Awak yang sedang membaca :)

Awak apa kabar?
Awak dah makan?
Awak puasa tak esok ?
Jom buat puasa sunat sama2 ?

Haha, apa kenalah dengan entry ni?

Ok itu bukan ceghitanye.
Dah 2 hari Yura tak update entry. Tapi Yura rasa mcm seminggu aja.
Haha. Rindu beno nak buat tuto.

Sebenarnya start hari Jumaat, Yura dah start busy.
Bukan busy study, tapi busy kemas rumah.
Hari Sabtu dan Ahad, Yura kerja jadi cikgu tusyen.

Dan sepanjang Sabtu dan Ahad, kerja ku hanyalah mengemas rumah dan kemas, dan kemas.
Kenapa? 
Sebab keluarga sebelah mak Yura datang, dan tido kat umah Yura tu.
Dan sejurus mereka pulang, Yura sambung kemas rumah...again..

Dan begitu lah ,sampai Yura buka blog ni untuk kemas kini entry pulak.

Kepada yang telah follow Yura, I follow u back k.
So dun worry ye.

Ok. That's all.
Ready for tomorrow, untuk our next tutorial (^-^)/



p/s : Saya belajar sesuatu hari ini iaitu, dunia dicipta untuk manusia, tapi manusia dicipta untuk akhirat. Dunia ini hanyalah wasilah,dan akhirat adalah matlamat. Tapi manusia lebih suka letakkan matlamat semasa di dunia. Dan yang terakhir, nikmat yang palinggggggggggg besar semasa di syurga ialah dapat melihat wajah Allah. >.< 

4 comments

  1. Tak sabo tinggu tuto..hehehe

    ReplyDelete
  2. sedap ayat yang bawah tu..tersentuh membacanya..=(

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye ke, Yura dengar kat masjid semalam. Btw trimas sbb sudi bace entry ni ^^

      Delete

Awak mehla komen? satu komen pun jadilah :')